God eftermiddag

God eftermiddag mina fina läsare. Min dag änsålänge har bestått utav julklappshandling, tjockishandling och inte så mycket mer. Nejmen jag och pappa åkte till HaningeCentrum för att köpa julklappar åt Sandra, och sen skulle jag köpa godis till Felicia eftersom den jäveln har fått någon influensa så hon kan ju knappt gå.. Köpte samtidigt 2 skal åt henne eftersom jag inte hade köpt någon julklapp till henne innan. Sen köpte jag lite godis, sen stack jag hem till henne och lämnade godiset + pressenterna, och hon hade köpt en julklapp åt mig också, en fett söt bh. Tack snuttis! ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du är så underbar bästavän, älskar dig mest <3

2012-12-22 @ 14:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0