Sanningar om mig

• Jag har dåligt tålamod, och självförtroende
• Jag har glasögon 
• Jag har F i matte
• Jag älskar att göra Lena glad
• Jag vill bo i en villa
• Jag saknar mitt blonda långa hår :( 
• Jag har tjuvrökt massor med gånger
• Jag har aldrig varit i ett seriöst förhållande
• Jag ska börja ta skolan på allvar, inte skolka, försöka vara frisk, lyssna helatiden på lektionerna & plugga mer
• Jag är 155 cm lång/kort
• Jag är mullig
• Har bara 1 killbästavän
• Litar bara på två personer upp till 110%
• Hatar att bli sårad
• Jag kan hålla inne ord, hur arg jag än är på någon så skriver/säger jag ingenting taskigt tillbaka
• Jag vill att min kusin ska bo i stockholm
 
Det var väl typ lite saker om mig, vet inte om folk redan visste det eller om det är helt nytt för er, men ni kan ju bara säga till om ni vill veta mer saker om mig, eller något liknande iallfall. Puss! 
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Varför är inte du och Felicia vänner längre? Har frågat på hennes blogg också men hon svarar inte så tänkte att du kanske kunde göra det :) kram!

Svar: Vi är vänner nu faktiskt :)
stromfelicia.blogg.se

2012-12-21 @ 13:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0